عنوان گروه خبري / اخبار شرکت سیمان مازندران .
  • ساعت : ۱۷:۳۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 167
  • کد خبر : ۲۱۸۲
رئیس جمهوری از جنس خدمت و تلاش
پیام تسلیت حمید فرمانی مدیرعامل محترم شرکت سیدکو در پی درگذشت شهادت گونه رییس جمهور و همراهان گرامی ایشان

312.jpg

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور به‌همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

به گزارش روابط عمومی سیدکو، حمید فرمانی، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش کشور عزیزمان را به همراه حجةالاسلام آل هاشم، امام جمعه‌ محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان، وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان را تسلیت گفت.

در ادامه پیام تسلیت مدیرعامل سیدکو آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف شهادت شهید خدمت رئیس محترم جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی را به ساحت مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

خبر تلخ و جانکاه درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم ملت شریف ایران و بسیاری از مردمان جهان را در غصه جانگداز فرو برد. امروز پس از انتشار این خبر جانکاه؛ اندوه بی پایانمان از واقعه دردناک سقوط بالگرد ایشان قابل وصف نیست.

همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت.» شهید عالی مقام آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دوران ریاست جمهوری و در سایر سال های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران همواره بدون خستگی و با تلاش مضاعف برای حل مشکلات و بهبود شرایط در تمام شاخص ها تلاش می کرد و شهادت ایشان در حین خدمت نیز موید همین نکته است.

حجت الاسلام شهیدسید ابراهیم رئیسی برای تعالی کشور عزیز و ملت شریف ایران بی وقفه و بدون خستگی تلاش کرد. ما نیز در خانواده بزرگ سیدکو بر اساس فرمایشات پیشین مقام معظم رهبری که فرمودند: « تولید، ستون فقرات کشور است» و با الگوبرداری از «خستگی ناپذیری» که صفت برجسته شهید ابراهیم رئیسی بود، وظیفه خود می دانیم از چرخ تولید با جان و دل صیانت کنیم و نگذاریم دشمنان از ضایعه جانکاه درگذشت رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان برای آسیب واردکردن به اقتصاد و تولید کشور استفاده کنند.

حال که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق تعالی را لبیک گوید برای ایشان و سایر همراهان شهید علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را از خداوند متعال مسالت داریم.

حمید فرمانی

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0